Thông tin giảng viên

Nội dung đang cập nhật...
A. Quá trình đào tạo
B. Chứng chỉ ngắn hạn
C. Công tác
D. Đề tài Nghiên cứu khoa học
1. Hiệu quả sử dụng ứng dụng công nghệ trong việc học tập tự điều chỉnh của sinh viên Ngôn ngữ Anh. Đề tài cấp trường, (11/2023-12/2024). Chủ nhiệm
E. Công trình tiêu biểu
1. How AI-Powered Voice Recognition Has Supported Pronunciation Competence among EFL University Learners. Computer Assisted Language Learning Electronic Journal, ISSN 21879036, tập Vol. 26 No. 3 (2025), trang 64-83. (2025-05-12)
2. Unveiling the Middle Ground: IntermediateLevel Linguistic Differences and Their Influence on L2 Writing Proficiency. Theory and Practice in Language Studies, ISSN 1799-2591, tập Vol. 15, No. 5, pp. 1567-1578, May 2025, trang 1567-1578. (2025-05-08)
3. Mối tương quan giữa mức độ sẵn sàng tự điều chỉnh việc học của sinh viên và việc áp dụng hình thức học ngôn ngữ với sự hỗ trợ của các thiết bị di động. Tạp chị Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa, ISSN 2525-2674, tập 8(3), trang 360-377. (2025-03-31)
4. EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN SELF-REGULATED LEARNING LEVELS AND THE PROPENSITY TO UTILIZE MOBILE RESOURCES IN ENGLISH VOCABULARY LEARNING AMONG ENGLISH LANGUAGE STUDENTS. Journal of Science and Technology - IUH, ISSN 2525-2267, tập Tháng 3 -2025, trang 0-0. (2024-08-04)
5. CORRECTIVE FEEDBACK ON STUDENTS’ ERRORS IN ONLINE AND ONSITE ENGLISH-SPEAKING LESSONS AT FFL - IUH: ARE THERE ANY DIFFERENCES?. Kỷ yếu hội nghị, ISBN 978-604-920-166-0, Vol. Proceeding - ICATSD2022, pp. 96-111. (2022-11-26)
6. THE IMPACT OF OUTCOME-BASED PHILOSOPHY AND PRACTICE ON A GROUP OF EFL TEACHERS’ BELIEFS AND ACTIONS. Tạp chí Khoa học & Công nghệ, ISSN 2525-2267. (2021-01-01)
7. University-age Learners' Preferences for Foreign Language Motivational Strategies. Journal of Science and Technology, ISSN 25252267. (2019-01-01)
8. To Be and How to Be: Insides of Progress and Failure in Language Learning. Journal of Science and Technology, ISSN 25252267. (2018-01-01)
9. Low-competence learners' expectation in English learning classes. International Education E-Journal, ISSN 22772456. (2015-01-01)
10. Situated motivation: A frameworks for how EFL learners are motivated in the classroom. International Journal of English language ans translation studies, ISSN 23085460. (2014-01-01)
11. EFL learners' belief: A Response to Rokeach's definition of a belief system. Online International Interdisciplinary Research Journal, ISSN 22499598. (2013-01-01)
F. Thông tin khác
2005 | Đại học , Hue University of Pedagogy |
2009 | Thạc sĩ , Latrobe University |
2012 | Tiến sĩ, University of Leicester |
2017 | Chứng chỉ bồi dưỡng nghiệp vụ sư phạm, Học viện quản lý giáo dục |
2002 | Chứng chỉ tin học ứng dụng trình độ A, Trung tâm Ngoại ngữ tin học - Trường Đại học Thủy sản |
2009-2020 | Lecturer, Head of Divison (from 2017), Vice-Dean (from 2018), FFL. IUH |
2007-2009 | Vice-head of Academic Department, Secretary of the Rector, Academic Department. Gia Dinh University |
1. Hiệu quả sử dụng ứng dụng công nghệ trong việc học tập tự điều chỉnh của sinh viên Ngôn ngữ Anh. Đề tài cấp trường, (11/2023-12/2024). Chủ nhiệm
E. Công trình tiêu biểu
1. How AI-Powered Voice Recognition Has Supported Pronunciation Competence among EFL University Learners. Computer Assisted Language Learning Electronic Journal, ISSN 21879036, tập Vol. 26 No. 3 (2025), trang 64-83. (2025-05-12)
2. Unveiling the Middle Ground: IntermediateLevel Linguistic Differences and Their Influence on L2 Writing Proficiency. Theory and Practice in Language Studies, ISSN 1799-2591, tập Vol. 15, No. 5, pp. 1567-1578, May 2025, trang 1567-1578. (2025-05-08)
3. Mối tương quan giữa mức độ sẵn sàng tự điều chỉnh việc học của sinh viên và việc áp dụng hình thức học ngôn ngữ với sự hỗ trợ của các thiết bị di động. Tạp chị Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa, ISSN 2525-2674, tập 8(3), trang 360-377. (2025-03-31)
4. EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN SELF-REGULATED LEARNING LEVELS AND THE PROPENSITY TO UTILIZE MOBILE RESOURCES IN ENGLISH VOCABULARY LEARNING AMONG ENGLISH LANGUAGE STUDENTS. Journal of Science and Technology - IUH, ISSN 2525-2267, tập Tháng 3 -2025, trang 0-0. (2024-08-04)
5. CORRECTIVE FEEDBACK ON STUDENTS’ ERRORS IN ONLINE AND ONSITE ENGLISH-SPEAKING LESSONS AT FFL - IUH: ARE THERE ANY DIFFERENCES?. Kỷ yếu hội nghị, ISBN 978-604-920-166-0, Vol. Proceeding - ICATSD2022, pp. 96-111. (2022-11-26)
6. THE IMPACT OF OUTCOME-BASED PHILOSOPHY AND PRACTICE ON A GROUP OF EFL TEACHERS’ BELIEFS AND ACTIONS. Tạp chí Khoa học & Công nghệ, ISSN 2525-2267. (2021-01-01)
7. University-age Learners' Preferences for Foreign Language Motivational Strategies. Journal of Science and Technology, ISSN 25252267. (2019-01-01)
8. To Be and How to Be: Insides of Progress and Failure in Language Learning. Journal of Science and Technology, ISSN 25252267. (2018-01-01)
9. Low-competence learners' expectation in English learning classes. International Education E-Journal, ISSN 22772456. (2015-01-01)
10. Situated motivation: A frameworks for how EFL learners are motivated in the classroom. International Journal of English language ans translation studies, ISSN 23085460. (2014-01-01)
11. EFL learners' belief: A Response to Rokeach's definition of a belief system. Online International Interdisciplinary Research Journal, ISSN 22499598. (2013-01-01)
F. Thông tin khác
Tin mới nhất
Đơn vị liên kết